Vzkazovník

Titulek: Přejeli jsme hranice CR

jsme v Třemešné. Příjezd asi v 22,45 k ZŠ Ochranova

Vložil: Kubalovi

Titulek: Poděkování č. moc ;-)

Zdravíme všechny vytrvalé a úžasné cestovatele - zpěváky a připojujeme se k poděkováním, chtěli jsme to napsat podobně. Děkujeme tedy za možnost cestovat, poznávat i obdivovat, za organizaci, pestré a nevšední zážitky dětí, za zprávy, krásné fotky, poutavá i vtipná videa... Přejeme šťastný zbytek cesty a večer zase ten společný "domov můj"...

Titulek: Cesta domu

Vyrazili jsme v 6, jeli po jedinečném mostě, který spojuje Švédsko a Dánsko, pak opět trajektem do Německa, teď míjíme Berlín. Plánovaný příjezd domů kolem 22,00 k velké škole na Ochranovu.Děkujeme za milé vzkazy.

Vložil: Doleželovi

Titulek: Šťastnou cestu

Přejeme pohodovou cestu domů a moc děkujeme všem za organizaci a hlavně za možnost poznávat i jiné státy. Bára toho s vámi procestovala hodně a budeme na vás moc vzpomínat. Ještě jednou moc děkujeme. Baruš, už se na tebe moc těšíme :-*.

Vložil: Kučovi

Titulek: Poděkování

Veliké díky všem, kteří se po celou dobu švédského putování starali o děti. Přejeme šťastný návrat domů. Babetko, už se na tebe všichni těšíme.

Vložil: Melečtí

Titulek: Poděkování

Chceme poděkovat všem, kteří tuto krásnou a velice zajímavou cestu zorganizovali, celou dobu se dobře starali o naše děti,fotili, natáčeli. Vždy jsme se doma těšili na vaše nové zážitky a tak trochu vám je i záviděli ;). Naše dcera je z této výpravy nadšená. A jsme přesvědčeni, že i ostatní jsou na tom stejně. Ještě jednou děkujeme a přejeme šťastný návrat domů. Ali ,moc moc moc se na tebe těšíme. Taťka, bráška,mamka,Keksik,Micka,Mikeš,Činčin,Žoli

Datum: 11.08.2019

Titulek: Krásné Malmö

V pořádku jsme dojeli, navštívili jsme úžasné muzeum , ubytovali se, snědli tunu noků a teď si jdeme užívat nočního města, těšte se na video.....

Datum: 11.08.2019

Titulek: Cesta do Malmö

Včera jsme šli podpořit naše nové kamarády z finského sboru na závěrečné vyhlášení výsledků a pak strávili večer společně a oslavovali jejich zlato a stříbro. Dnes ráno lilo jak z konve, ale teď se přibližujeme ke sluníčku.Posledni den bychom měli strávit prohlídkou Malmö a zítra po krásném mostě do Kodaně a domů......

Datum: 10.08.2019

Vložil: Petříčka a Radeček

Titulek: Pozdrav

Ahojte všichni moc Vás zdravíme hlavně našeho Adámka a Agatku . Posílejte videa a fotky nadále

Datum: 10.08.2019

Vložil: Horáčkovi

Titulek: mořeplavkyně

Zdravíme celé Domino, Babetka a Janička jsou rozpustilé, ale naprosto skvělé. Nádherné videa, nádherné fotky.
Všem díky a šťastný návrat domů.